VRAAG & ANTWOORD


Opmerking: waar hieronder gesproken wordt over 'de nieuwsbrief' wordt de nieuwsbrief met kortingen, aanbiedingen en winacties bedoeld.

Hoe lang is mijn Ckaart geldig?

De geldigheid van uw Ckaart staat duidelijk rechts onderaan op de voorkant van de kaart aangegeven.

Krijg ik automatisch een nieuwe Ckaart?

Alleen als u bij de bestelling van uw eerste Ckaart heeft aangegeven, dat u automatisch na afloop van de geldigheid een nieuwe Ckaart wilt ontvangen, ontvangt u voor het einde van de geldigheidsduur, een nieuw Ckaart. In alle andere gevallen, moet u uw nieuwe Ckaart op de website bestellen.

Kan ik ook toegangskaarten winnen en van kortingen gebruik maken zonder Ckaart?

Nee, u moet de Ckaart laten zien als u gebruik wilt maken van een korting. In andere gevallen, zoals bij online bestelling van toegangskaarten, vraagt men om een kortingcode al dan niet in combinatie met uw kaartnummer.

Hoe lang zijn de aanbiedingen, de kortingen en de winacties geldig?

Veel aanbiedingen zijn doorlopend. Als een aanbieding kortere tijd van kracht is, wordt dat duidelijk aangegeven in de aanbieding zelf. Kortingacties duren meestal 4 weken. Ook de einddata van winacties staan bij de winacties aangegeven.

Kan ik een abonnement op de nieuwsbrief nemen, zonder dat ik een Ckaart heb?

Ja, dat kan via 'Aanmelden nieuwsbrief'. Dan krijgt u elke twee weken de nieuwe aanbiedingen en kortingen per e-mail. Alleen om van de aanbiedingen gebruik te kunnen maken, moet u wel een Ckaart hebben.

Moet ik een abonnement op de nieuwsbrief nemen als ik een Ckaart bestel?

Nee, dat hoeft niet. Als u een Ckaart online bestelt, krijgt u automatisch elke twee weken de nieuwsbrief met de nieuwe aanbiedingen, kortingen en winacties per e-mail.

Als ik een aanbieding voor de Ckaarthouders heb, wordt die dan altijd aan de Ckaarthouders aangeboden?

U kunt uw aanbieding met korting opgeven op de website onder de button 'Aanbieders van cultuur’ op de homepage. Alle aanbiedingen worden beoordeeld op hun geschiktheid voor de Ckaarthouders voordat deze op de website en in de nieuwsbrief worden vermeld.

Wat moet ik doen als ik toegangskaarten voor een voorstelling, uitvoering, tentoonstelling, enzovoorts, onder Ckaarthouders wil verloten?

U kunt uw winactie opgeven op de website onder de button 'Aanbieders van cultuur' rechtsboven op de homepage.

Is de Ckaart persoonlijk?

Nee, u kunt uw Ckaart uitlenen en weggeven. De Ckaart is ook een leuk cadeau bij een verjaardag of jubileum.

Moet ik de Ckaart eerst activeren of valideren voordat ik de kaart kan gebruiken?

Bij een online bestelling is de Ckaart meteen na ontvangst te gebruiken. U hoeft zich niet eerst aan te melden en ook hoeft u de kaart niet eerst te valideren. Bij het kopen van de Ckaart op een kunstbeurs dient u de Ckaart wel eerst te activeren, u kunt dit herkennen aan de gele sticker op de Ckaart.

Wat moet ik doen bij verlies van de Ckaart?

Als u uw Ckaart bent verloren of als de kaart gestolen is, hoeft u niets anders te doen dan een nieuwe Ckaart te bestellen.

Hoe snel krijg ik een bestelde kaart?

Als u de Ckaart(en) voor 15.00 uur bestelt, ontvangt u uw Ckaart(en) bijna altijd al de eerstvolgende dag dat Post.nl bij u bezorgt.

Ik ben werkgever of lid van de personeelsvereniging en wil de Ckaart aan alle medewerkers cadeau doen, kan dat?

Ja dat kan. U krijgt de Ckaarten dan met aanzienlijke korting. Vraag een offerte: info@Ckaart.nl.

Hoe trek ik mijn toestemming voor automatische incasso in?

Als u bij de bestelling van uw Ckaart(en) heeft aangegeven dat het verschuldigde bedrag automatisch mag worden geïncasseerd, heeft u daarmee geen toestemming gegeven om dat bedrag jaarlijks te incasseren. Alleen wanneer u ook heeft aangegeven volgende jaren automatisch een of meer nieuwe Ckaarten te willen ontvangen EN heeft aangegeven dat de incasso van de kosten voor de Ckaart(en) automatisch kan plaatsvinden, heeft u een machtiging voor jaarlijkse incasso gegeven.
Die jaarlijkse incasso kunt u beëindigen door een e-mail te sturen naar info@Ckaart.nl met als onderwerp: beëindiging incasso.Vermeld u ook uw naam en postadres?

Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?

Dat kan heel eenvoudig op www.Ckaart.nl onder de button 'Nieuwsbrief'.

Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief, maar ontvang de nieuwsbrief niet. Hoe kan dat?

Heeft u zich korter dan twee weken geleden aangemeld? De nieuwsbrief verschijnt elke twee weken. Heeft u bij uw aanmelding als abonnee uw e-mail adres juist ingevuld? Heeft u zich tussentijds afgemeld als abonnee? Is uw postbus vol? Heeft u een nog ander e-mail adres? Of is intussen uw e-mail adres veranderd? Hoe dan ook: u kunt zich eenvoudig nog eens aanmelden. Het kost u geen minuut.

Wat zijn Hot offers?

Hot Offers zijn zeer aantrekkelijke aanbiedingen die met een apart bericht bekend worden gemaakt bij de Ckaarthouders en abonnees van de nieuwsbrief. Per 5 kalenderdagen wordt maximaal 1 Hot offer verstuurd.

Staat uw vraag hier niet bij?

Stuur uw vraag dan naar info@Ckaart.nl en u krijgt snel antwoord.