VRAAG & ANTWOORD


Hoe lang is mijn Ckaart geldig?

De geldigheid van uw Ckaart staat duidelijk rechts onderaan op de voorkant van de kaart aangegeven.

Krijg ik automatisch een nieuwe Ckaart?

Alleen als u bij de bestelling van uw eerste Ckaart heeft aangegeven, dat u automatisch na afloop van de geldigheid een nieuwe Ckaart wilt ontvangen, ontvangt u voor het einde van de geldigheidsduur, een nieuw Ckaart. In alle andere gevallen, moet u uw nieuwe Ckaart op de website bestellen.

Kan ik ook toegangskaarten winnen en van kortingen gebruik maken zonder Ckaart?

Nee, u moet de Ckaart laten zien als u gebruik wilt maken van een korting. In andere gevallen, zoals bij online bestelling van toegangskaarten, vraagt men om een kortingcode al dan niet in combinatie met uw kaartnummer.

Hoe lang zijn de aanbiedingen, de kortingen en de winacties geldig?

Veel aanbiedingen zijn doorlopend. Als een aanbieding kortere tijd van kracht is, wordt dat duidelijk aangegeven in de aanbieding zelf. Kortingacties duren meestal 4 weken. Ook de einddata van winacties staan bij de winacties aangegeven.

Wat moet ik doen als ik toegangskaarten voor een voorstelling, uitvoering, tentoonstelling, enzovoorts, onder Ckaarthouders wil verloten?

U kunt uw winactie opgeven op de website onder de button 'Aanbieders van cultuur' rechtsboven op de homepage.

Is de Ckaart persoonlijk?

Nee, u kunt uw Ckaart uitlenen en weggeven. De Ckaart is ook een leuk cadeau bij een verjaardag of jubileum.

Moet ik de Ckaart eerst activeren of valideren voordat ik de kaart kan gebruiken?

Bij een online bestelling is de Ckaart meteen na ontvangst te gebruiken. U hoeft zich niet eerst aan te melden en ook hoeft u de kaart niet eerst te valideren. Bij het kopen van de Ckaart op een kunstbeurs dient u de Ckaart wel eerst te activeren, u kunt dit herkennen aan de gele sticker op de Ckaart.

Wat moet ik doen bij verlies van de Ckaart?

Als u uw Ckaart bent verloren of als de kaart gestolen is, hoeft u niets anders te doen dan een nieuwe Ckaart te bestellen.

Hoe trek ik mijn toestemming voor automatische incasso in?

Als u bij de bestelling van uw Ckaart(en) heeft aangegeven dat het verschuldigde bedrag automatisch mag worden geïncasseerd, heeft u daarmee geen toestemming gegeven om dat bedrag jaarlijks te incasseren. Alleen wanneer u ook heeft aangegeven volgende jaren automatisch een of meer nieuwe Ckaarten te willen ontvangen EN heeft aangegeven dat de incasso van de kosten voor de Ckaart(en) automatisch kan plaatsvinden, heeft u een machtiging voor jaarlijkse incasso gegeven.
Die jaarlijkse incasso kunt u beëindigen door een e-mail te sturen naar info@Ckaart.nl met als onderwerp: beëindiging incasso.Vermeld u ook uw naam en postadres?

Staat uw vraag hier niet bij?

Stuur uw vraag dan naar info@Ckaart.nl en u krijgt snel antwoord.